Direct naar de contentDirect naar de footer
Powered by GooglePowered by Google

Hybride Meetings & Events

Elkaar zowel live als online ontmoeten! Dat is de wens die we steeds vaker krijgen van onze gasten als het gaat om vergaderen onder de huidige omstandigheden. Het organiseren van online events heeft aan populariteit een behoorlijke inhaalslag gemaakt (al dan niet noodgedwongen). Uw specifieke wensen zijn daarbij van doorslaggevend belang. Wij denken dan ook graag met u mee om van uw meeting een hybride succes te maken!

In samenwerking met onze AV partner ACS Innovative Audiovisual Solutions, specialist op het gebied van hoogwaardige audiovisuele oplossingen op elke schaal, bieden wij maatwerk voor ieder online evenement.

Veilig online ontmoeten, vertrouwd Valk Exclusief

  • Wij bieden hybride oplossingen
  • Onbeperkt bereik aan online deelnemers.
  • Verkrijg meer data dan offline events.
  • Uw gasten bepalen zelf wat ze prettig vinden, fysiek of online aanwezig.
Hybride Meeting set-up 1

Hybride Meeting set-up 1

  • 360 graden Conference Unit waarmee iedereen kan participeren in belangrijke meetings
  • In combinatie met in-house projectiescherm
  • Interactie mogelijk in de vorm van Q&A / chatfunctie
  • Afhankelijk van het platform en uw account, max. 100-300-500 online gasten
  • Inclusief op- en afbouw & transport

Wat heeft u nodig?
· Een eigen laptop
· Account voor Teams, Zoom, Webex, GoToMeeting of iets vergelijkbaars.

Prijs op aanvraag
Hybride Meeting set-up 2

Hybride Meeting set-up 2

  • 360 graden Conference Unit waarmee iedereen kan participeren in belangrijke meetings
  • Een extra LED-LCD scherm
  • Push-to-talk microfoons
  • In combinatie met in-house projectiescherm
  • Interactie mogelijk in de vorm van Q&A / chatfunctie
  • Afhankelijk van het platform en uw account, max. 100-300-500 online gasten
  • Inclusief op- en afbouw & transport

Wat heeft u nodig?
· Een eigen laptop
· Account voor Teams, Zoom, Webex, GoToMeeting of iets vergelijkbaars.

Prijs op aanvraag
Hybride Meeting set- up 3

Hybride Meeting set- up 3

  • Twee domecamera's
  • In combinatie met in-house projectiescherm
  • Interactie mogelijk in de vorm van Q&A / chatfunctie
  • Afhankelijk van het platform en uw account, max. 100-300-500 online gasten
  • Inclusief op- en afbouw & transport

Wat heeft u nodig?
· Een eigen laptop
· Account voor Teams, Zoom, Webex, GoToMeeting of iets vergelijkbaars.

Prijs is op aanvraag
Hoe zorgt u voor een online event met impact?

Hoe zorgt u voor een online event met impact?

  • Het is belangrijk om vooraf het doel van uw bijeenkomst te bepalen en wensen m.b.t. de invulling.
  • Overleg goed van te voren welke apparatuur specifiek benodigd is.
  • Een stabiele internetverbinding is cruciaal, zowel op de locatie als ook bij de deelnemers thuis.
  • Kies een online platform dat voldoet aan uw wensen. Zijn er extra’s benodigd zoals een poll, mogelijkheid tot het stellen van vragen (denk dan aan een moderator), chatfunctie, opmaak van online platform in eigen huisstijl, al dan niet beveiligd met wachtwoord.
In het kort enkele relevante vragen

In het kort enkele relevante vragen

  • Is uw online event besloten of openbaar te volgen?
  • Wilt u dat het event wordt opgenomen zodat het terug te kijken is?
  • Productie met één of meerdere camera’s (vaste positie of vanuit meerdere invalshoeken)?
  • Het aantal live sprekers en benodigde microfoons?
  • Zijn er online sprekers via Zoom of Teams?
  • Wenst u streaming via een eigen platform of het platform van onze AV-partner?
  • Is er online interactie benodigd in de vorm van Q&A, chatfunctie of poll?

De mogelijkheden zijn grenzeloos en voor ieder evenement maatwerk.